1. Πραγματοποίηση παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος 

    11.1 Προϋποθέσεις παραγγελίας

    Στις τιμές που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.itoocan.gr συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%.

    Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.itoocan.gr απαιτούνται:

    α) Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας παραγγελίας (δημιουργία καρτέλα πελάτη στο εμπορικό πρόγραμμα της εταιρίας) με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης

    β) Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως η συλλογή και όπου απαιτείται η χρήση προσωπικών δεδομένων.
    Εάν είστε ήδη μέλος, η είσοδος στο λογαριασμό σας γίνεται συμπληρώνοντας το e-mail σας και το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, κάνοντας login στο χώρο μελών.

    Σε κάθε περίπτωση το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να είναι υπαρκτό και να ανήκει σε εσάς, διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.

    Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.itoocan.g  και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο 
    ΑΓΟΡΑ. Προηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. 
    Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Kαλάθι» στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης σας. 
    Εάν δεν επιθυμείτε να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν μας προσθέτοντας το στο καλάθι, σας δίνουμε τη δυνατότητα να το προσθέσετε στη Λίστα Αγαπημένων Προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ώστε να το διακρίνετε από τα λοιπά προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και να πάρετε τον ανάλογο χρόνο για να το μελετήσετε και να προχωρήσετε στην αγορά του.

    11.2 Διαδικασία παραγγελίας

    Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 4 βασικά βήματα.

    ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Στο βήμα αυτό θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τα στοιχεία τιμολόγησης, αποστολής της παραγγελίας καθώς και να επιλέξετε τον μέθοδο πληρωμής και μέθοδο αποστολής/παράδοσης.

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ – Εδώ θα πρέπει να καταχωρίσετε τα στοιχεία που θα εκδοθεί το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο).

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ -  Αν τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας είναι ίδια με τα στοιχεία τιμολόγησης, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Σε αντίθετη περίπτωση θα χρειαστεί να συμπληρώσετε και τα στοιχεία αποστολής/παράδοσης. 

    ΜΕΘΟΔΟΣ  ΠΛΗΡΩΜΗΣ - Εδώ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με 1) Πιστωτική/χρεωστική κάρτα, 2) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, 3) στο φυσικό κατάστημα iToocan, Ολυμπίου Διαμαντή 30, 546 26, Θεσσαλονίκη, κατά την παραλάβη – παράδοση προϊόντων 4) μέσω του λογαριασμού σας στο PayPal.

    Επίσης θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε εκπτωτικό κωδικό αν διαθέτετε, καθώς και αν επιθυμείτε να λαμβάνετε το εταιρικό newsletter και να προσθέσετε οποιοδήποτε σχόλιο επιθυμείτε στην παραγγελία σας.

    ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - Στο προτελευταίο βήμα θα βρείτε τις διαδικασίες αναθεώρησης της παραγγελίας ως προς τα Στοιχεία Τιμολόγησης, τα Στοιχεία Αποστολής και τον Τρόπο Αποστολής. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα Στοιχεία Χρέωσης και τα Στοιχεία Αποστολής. Σε αυτό το βήμα θα ενημερωθείτε για τη χρέωση της αξίας των προϊόντων και την τελική τιμή πληρωμής. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα θα πρέπει απαραίτητα να αποδεχθείτε τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου.

    ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - Στο τελευταίο βήμα ολοκληρώνετε την παραγγελία σας. 

    Στην περίπτωση πληρωμής με Πιστωτική Κάρτα, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας με την οποία επιθυμείτε να πληρώσετε.

    Στην περίπτωση της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό η παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής και θα εκτελεστεί όταν επιβεβαιώσουμε ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Για διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας αποστείλετε το αντίγραφο της κατάθεσης στο οποίο θα πρέπει να έχετε δηλώσει τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να μας στείλετε το αποδεικτικό, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα e-mail με την ημερομηνία κατάθεσης, την τράπεζα κατάθεσης, τον αριθμό κατάθεσης, τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας στην πιο πάνω ηλεκτρονική διεύθυνση, ώστε να ελέγξουμε και να επιβεβαιώσουμε εμείς τα στοιχεία αυτά και να προχωρήσουμε με την παραγγελία σας.

    11.3 Επιβεβαίωση/Ενημέρωση παραγγελίας

    Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, την ημερομηνία παράδοσης, τη διάρκεια ισχύος της δέσμευσης των προϊόντων (δέσμευση δύο (2) εργάσιμων ημερών, σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό).
    Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει την λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό παραγγελίας, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του.

    11.4 Τρόποι πληρωμής

    Για όλους όσους επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μας, το www.itoocan.gr  διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

    • Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας.H χρέωση της κάρτας γίνεται αμέσως μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί την εφαρμογή Stripe για την ασφαλή συναλλαγή μέσω πιστωτικής κάρτας και την εφαρμογή PAYPAL. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε από αυτούς τους 2 διεθνώς αναγνωρισμένους αφαλείς τρόπους για να πληρώσετε με την χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας. Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.
    •  Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους λογαριασμούς που υποδεικνύουμε στο eshop μας.
    • Κατά την παραλαβή / παράδοση προϊόντων από το φυσικό κατάστημα εξυπηρέτησης, iToocan στην Ολυμπίου Διαμαντή 30, 54626, Θεσσαλονίκη, με μετρητά ή με την χρήση κάρτας.

    11.5. Αποστολή προϊόντων

    Η παράδοση στον τόπο επιλογής του πελάτη πραγματοποιείται από την εταιρεία courier SPEEDEX.  Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (π.χ. δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης).

     

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ παρέχει δυνατότητα μόνο για την αποστολή προϊόντων στην Ελλάδα τη δωρεάν αποστολής στο χώρο του πελάτη για παραγγελίες αξίας μεγαλύτερης των 50 ευρώ.  Οι παραγγελίες αξίας έως και 49 ευρώ θα επιβαρύνονται με κόστη αποστολής αξίας 4,50 ευρώ., με την τοποθέτηση της παραγγελίας θα εμφανίζεται και η επιβάρυνση του μεταφορικού κόστους για τον πελάτη.

     

    Για τις αποστολές προϊόντων στην Κύπρο, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ της express αεροπορικής παράδοσης των προϊόντων με κόστος 19ευρώ  ή της ακτοπλοϊκής αποστολής με κόστος 12 ευρώ. 

     

    11.6. Έξοδα παράδοσης- επιστροφής/ Δρομολόγηση αποστολών 

    Η Εταιρεία κάνει αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων εντός της Ελληνικής Επικράτειας και της Κύπρου. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα στο εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) της Εταιρείας, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. 

     

    11.7 Χρέωση αποστολής

    Η δρομολόγηση των αποστολών γίνεται με την εταιρεία ταχυμεταφοράς SPEEDEX. Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη, που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την Εταιρεία. Εφόσον η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά νησιωτική ή ακριτική περιοχή κλπ.) η Εταιρεία δύναται ακόμα και εκ των υστέρων να ενημερώσει τον πελάτη για το έξτρα κόστος επιβάρυνσης των μεταφορικών για την απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή. 

     

    Μετά από την παράδοση των πωληθέντων προϊόντων στον πελάτη, κατά τα ανωτέρω, ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής τους, μετατίθεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στον πελάτη/αγοραστή. Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει τα αγορασθέντα προϊόντα κατά την παραλαβή τους και να δηλώνει εγγράφως ότι τα παρέλαβε προσηκόντως. Στην περίπτωση μη παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. 

    11.8 Παρακράτηση κυριότητας 

    Η κυριότητα των πωληθέντων και παραδοθέντων προϊόντων, παραμένει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ μέχρι την πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του συνολικού τιμήματός τους από τον πελάτη. Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη, τιμολόγιο).