ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

FAQ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Πότε θα μου αποσταλεί η παραγγελία μου

Η παραγγελία σας θα αποσταλεί άμεσα από εμάς από τη λήψη της παραγγελίας. Αν δεν είναι εφικτό να αποσταλεί εντός  3 εργάσιμων ημερών από την λήψη  θα λάβετε email ή τηλεφώνημα ενημέρωσης από πλευράς μας. Στη συνέχεια οι αποστολές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα χρειαστούν έως 2 εργάσιμες ημέρες από την εταιρία courier και απομακρυσμένες περιοχές έως 5 ημέρες. Για τις αποστολές Κύπρου ισχύουν οι παρακάτω ημέρες παράδοσης από την courier έως 4 εργάσιμες express & έως 10 εργάσιμες.

Παρέλαβα την παραγγελία μου και το προϊόν είναι ελαττωματικό

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα προϊόντα να φτάνουν στα χέρια σας σε άριστη κατάσταση, αλλά εάν υπάρχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να αποστείλετε ένα email στο customercare@itoocan.gr  με τίτλο «Αίτημα Επιστροφής». Παρακαλείστε να συμπληρώσετε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμό σας και το email σας καθώς και τον αριθμό παραγγελίας στο μήνυμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Θα μας στείλετε ένα μήνυμα, στο customercare@itoocan.gr με θέμα “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” και τον αριθμό παραγγελίας σας- πχ. “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ #1670”.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να το κάνετε μέσα σε διάστημα 14 ημερών.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβετε είναι ελαττωματικό, η εταιρία θα σας το αντικαταστήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα εφόσον το επιθυμείτε. Το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην iToocan εντός 14 ημερών. Θα εξετάσουμε το προϊόν και εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αυτή γίνεται εντός 30 ημερών από την ημέρα που ζητήσετε επιστροφή.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης ή μη ικανοποίησης, η Εταιρία μπορεί να σας επιστρέψει το σύνολο της αξίας του προϊόντος αφαιρώντας τα έξοδα μεταφοράς. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη και να διαθέτετε το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών.

Η επιστροφή γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση αλλά παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας

iToocan
Ολυμπίου Διαμαντή 30
Θεσσαλονίκη, 546 26
Ελλάδα

Επιστροφή χρημάτων:
Η επιστροφή των χρημάτων σας από το iToocan.gr  θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα. μας δηλώσετε.

Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά. Η κατάθεση γίνεται από τραπεζικό λογαριασμό Πειραιώς και τυχόν τραπεζικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη-καταναλωτή.

Σημείωση: Σε περίπτωση που η courier δεν μπορέσει να σας εντοπίσει, το δέμα σας παραμένει στα γραφεία τους για 7 ημέρες. Εφόσον δεν το παραλάβετε μέσα στο 7ημερο, το πακέτο επιστρέφεται στα γραφεία μας. Εάν επιθυμείτε επαναληπτική αποστολή επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα ανάλογα με την περιοχή αποστολής και ο τρόπος πληρωμής είναι απαραίτητα πληρωμή με αντικαταβολή ή κατάθεση.

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Που παράγονται τα προϊόντα της iToocan;

Στη Βραζιλία και στην Ιταλία

Που παράγονται τα προϊόντα της CAJUBRAZIL;

Στη Βραζιλία.

Που παράγονται τα προϊόντα της ROLAMOCA;

Στη Βραζιλία.

Get in touch

Έχετε απορίες για την παραγγελία σας ή οποιαδήποτε ερώτηση για την εταιρία ή τα προϊόντα; Επικοινωνήστε μαζί μας.